خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ابهر:

برخی کاندیداها حتی صلاحیت رسیدگی به امور منزل خود را ندارند/ یارانه 45 هزار تومانی مردم را در فقر و فلاکت قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۴۳

امام جمعه ابهر، با بیان اینکه برخی کاندیداها حتی صلاحیت رسیدگی به امور منزل خود را ندارند، ادامه داد: اصلح گزینی جزو وظایف همه ما بوده و محوریت رای در نظام مردمی سالاری دینی بر حجت شرعی بنا نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان حجت‌الاسلام رحیمی گفت: هیچ مقامی به اندازه انتخابات ریاست جمهوری در کشور مهم نیست، چرا که بیش از 90 درصد اختیارات کشور در دست رئیس جمهور است و ضروری است  مسئولان کشور، افراد با صلاحیتی را برای انتخابات ریاست جمهوری به جامعه معرفی کنند که هر کدام انتخاب شد مشکلی ایجاد نشود.

این مسئول اصلح گزینی را عامل وحدت عنوان کرد و گفت: نباید با افرطی‌گری‌ها وحدت جامعه خدشه دار شده و بین آحاد مردم شکاف ایجاد شود.

این کارشناس مسائل سیاسی، ادامه داد: در حال حاضر ایران اسلامی با وجود اینکه همسایه‌های شرق و غرب کشور در آتش دشمنی‌های وهابی‌ها و داعشی‌ها می‌سوزد به برکت ولایت و خون شهدا در وسط آتش همانند گلستان است.

حجت‌الاسلام رحیمی تصریح کرد: شعارها و تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید موجب وحدت و امنیت ملی شود چرا که هر کسی با شعارهای خود به عزت و اقتدار وحدت ملی ضربه وارد کند این شخص خائن است و نمی‌توان به او اعتماد داشت.

وی با بیان اینکه شعارهای دولت فعلی برای رفع محرومیت مردم و رونق اقتصادی محقق نشد، افزود: به جای ایجاد رونق برای عدم نیاز مردم به 45 هزار تومان یارانه، مردم آنچنان در فقر و فلاکت قرار گرفتند که در حال حاضر 50 هزار تومان هیچ ارزشی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز