خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خبر داد:

ثبت نام 2961 داوطلبِ شورای اسلامی روستاها

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۰۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تا پایان روز ششم ثبت نام 2 هزار و961 نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی روستا شدند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا گفت: تا پایان روز ششم ثبت نام 2 هزار و 961 نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی روستایی شدند که شامل 95 درصد آقا و 5 درصد خانم هستند.  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: تعداد 2 هزار و 439 داوطلب بصورت حضوری و 522 داوطلب بصورت غیرحضوری ثبت نام کردند که 105 نفر از این تعداد با استفاده از گوشی تلفن همراه، 170 نفر با استفاده از دکستاپ و 247 نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کردند.

وی سپس با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان به تفکیک شهرستان ابراز کرد: تاکنون هزار و 322 داوطلب از شهرستان قزوین، 436نفر از بوئین زهرا، 418 داوطلب از آوج، 347 نفر از تاکستان، 309 نفر از آبیک و 129 نفر از البرز ثبت نام کرده‌اند.    

این مسئول عنوان کرد: 679 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای روستایی هستند که 639 روستا دارای شورای 3 نفره و 40 روستا دارای شورای 5 نفره خواهند بود.

وی درپایان گفت: روستاهای بالای 20 خانوار یا 100 نفر جمعیت می‌توانند شورای روستایی داشته باشند و داوطلبین برای عضویت در شورا تا امروز یکشنبه 22 فروردین ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز