خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان مطرح کرد:

انجام روزانه ۲ هزار و ۷۰۰ تست کرونا در استان/ در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها وضعیت بدتری برای استان پیش‌بینی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۰۹۴

معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بستری‌های کرونا در زنجان به ۵۹۶ نفر رسیده است، گفت: روزانه تست حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر مثبت می‌شود و در صورت عدم رعایت پروتکل ها وضعیت ناخوشایند و بدتری برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، با بیان اینکه موارد قطعی بستری‌ها چندین برابر افزایش یافته است، گفت: وضعیت ناخوشایندی برای استان پیش‌بینی می‌شود که اگر  رعایت و جلوگیری نشود شاهد شرایط بدتری خواهیم بود.

صائینی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان خبر داد و گفت: روزانه در استان تست یک هزار و ۲۰۰ نفر مثبت می‌شود.

وی، یادآورشد: روزانه ۲ هزار ۷۰۰ نفر در استان تست کرونا را انجام می‌دهند و در حال حاضر نیز ۵۹۶ نفر در استان زنجان بستری هستند.

صائینی، همچنین با تاکید بر اینکه تنها راه کنترل شیوع کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است ، ادامه داد: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنیم.

وی تاکید کرد: گروه‌های یک که فعالیت می‌کنند باید به جد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت تخلف این گروه ها نیز پلمپ خواهند شد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، در ایام عید شرایط به گونه‌‌ای بود که مردم کاملا کرونا را فراموش کرده بودند که به عقیده بنده هنوز به موج مسافرت‌های عید نرسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز