خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت خواهد گرفت؛

جذب بیش از هزار نیروی جدید در مدارس استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۵۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هزار و ۵۰۰ نیروی جدید از مهرماه سال جاری در مدارس استان قزوین مشغول به خدمت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، حسنعلی اصغری با اعلام این خبر گفت: هزار و ۵۰۰ نیروی جدید از مهرماه سال جاری در مدارس استان قزوین مشغول به خدمت خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در سال گذشته از طریق آزمون ماده ۲۸، ۴۹۸ معلم جدید در آموزش و پرورش استخدام شد.

وی اضافه کرد: همچنین هزار و یک نفر از معلمان حق التدریس و نهضتی با آموزش و پرورش همکاری داشتند و مسیر جذب آن‌ها پس از گذراندن دوره تابستانی در دانشگاه فرهنگیان تعیین خواهد شد.

اصغری اظهار کرد: در سال گذشته نزدیک به ۳ هزار کمبود نیروی انسانی داشتیم که با استفاده از همکاران حق التدریس و اضافه کار همکاران شاغل و با دعوت از همکاران بازنشسته به میزان ۱۴ ساعت این خلا را پر کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: امسال هم با شروع سال تحصیلی و با مساعدت و همکاری همکاران شاغل و بازنشسته و همچنین ۲۱۶ نفر از معلمان خرید خدمات آموزشی توانستیم این نیاز را در استان قزوین تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز