خبرگزاری کار ایران

موسوی مطرح کرد:

هنوز تصمیمی درباره نحوه فعالیت حرم رضوی گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۵۱

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی گفت: تصمیم در خصوص نحوه فعالیت حرم رضوی و دیگر حرم‌های مطهر در شرایط کنونی برعهده ستاد ملی کرونا است و تا الان دستوری در این رابطه دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید حمید موسوی در این خصوص اظهار کرد: ستاد کرونا با توجه به شرایط خاصی که داریم مرتبا در حال تشکیل جلسه است و دستور کار و هر اقدامی که لازم به انجام باشد تحت نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست؛ یعنی تصمیم‌های اصلی از جمله تعیین رنگ‌بندی‌های هر شهر و منطقه، اعمال و چگونگی محدودیت‌ها از جمله محدودیت تردد، مشاغل و... به ستاد ملی مبارزه با کرونا مربوط است. جلسات تشکیل شده ما در حوزه عملی کردن این دستورات به صورت پیاپی است و اقدامات زیادی را در دست اقدام داریم.

وی در ادامه توضیح داد : نظارت بر چگونگی تعریف، اجرا و رعایت پروتکل‌ها در سطح شهر برعهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. تمامی دستورهای ابلاغ شده در خصوص عملی کردن محدودیت‌ها و پروتکل‌ها از امروز آغاز می‌شود و مسئولیت نظارت و اجرای این پروتکل‌ها برعهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و گزارشات لازم به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی در پاسخ به اینکه نقش استانداری در اجرای محدودیت‌ها چگونه است؟ عنوان کرد: هرکاری را که ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌دهد، به دنبال آن ستاد استانی نیز انجام خواهد داد. ستاد استانی در واقع دولت کوچکتری در سطح استان است و تمام مصوبات و دستورات ستاد ملی کرونا را مطابق با شرایط استان و وضعیت شهرها بومی سازی و عملیاتی می‌کند. ما در استان خود نیازمند تفکیک کردن شهرستان‌ها و رنگ‌بندی‌هایشان هستیم تا بتوانیم در هر شهرستان با توجه به وضعیت رنگ‌بندی آن محدودیت‌های لازم را اجرایی کنیم و در این مسئله با دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

موسوی با بیان اینکه تصمیم در خصوص نحوه فعالیت حرم مطهر رضوی در مشهد، حرم حضرت معصومه در قم و موارد مشابه در اختیار ستاد ملی کروناست، عنوان کرد: تا کنون از طریق ستاد ملی هیچ تصمیمی مبنی بر نحوه فعالیت حرم مطهر رضوی در شرایط فعلی گرفته نشده و تا الان دستوری در این رابطه دریافت نکرده‌ایم .

وی در ادامه تصریح کرد: ابلاغیه در خصوص چگونگی فعالیت ادارات و جزئیات فعالیت کارمندان برعهده استانداری است و این ابلاغیه از امروز عملیاتی خواهد شد. با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد فعالیت ادارات این شهر بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز