خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استانداری البرز:

ناوگان حمل و نقل عمومی در استان البرز به صورت رایگان دوگانه سوز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۱۵

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری گفت: طرح دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی اعم از تاکسی ها، وانت بارها و... در استان البرز اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر بهمنی با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای پیام مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید، پشتبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ضمن هماهنگی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بازدید مشترکی از کارگاه مجاز فرآیند تبدیل خودروها به دوگانه سوز بعمل آمد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری گفت: با هدف استفاده بهینه از سوخت ملی CNG و در راستای اجرای قانون هوای پاک و همچنین تاثیر این سوخت در کاهش آلایندگی زیست محیطی، طرح دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی اعم از تاکسی ها، وانت بارها و... در استان البرز اجرایی می شود.

وی افزود: از سویی با برگزاری جلسات فی مابین تاکنون بیش از یک هزار و  ۳۰۰ خودرو به مخزن و کیت مجهز شدند.

بهمنی تاکید کرد: به منظور اجرای صحیح این فرآیند، ثبت نام متقاضیان دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی در سامانه gcr.niopdc.ir  به صورت رایگان امکان‌پذیر است.

به گفته وی برای این منظور 4 کارگاه مجاز در سطح استان فعال بوده و کلیه خدمات مربوطه بصورت رایگان انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز