خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان خبر داد:

پلمپ صنوف متخلف مشمول ممنوعیت‌هایی کرونایی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۱۱

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا صنوف مشمول ممنوعیت‌های کرونایی در صورت اقدام به بازگشایی مدت ۱۵ روز پلمپ می‌شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر دلداری در این خصوص افزود: با توجه به تغییر شرایط برخی شهرستان‌های خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا، تمامی مشاغل به جز مشاغل گروه یک طی ۱۰ روز ناگزیر به تعطیلی واحدها و توقف فعالیت خود هستند.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، اداره نظارت بر امکان، مراکز بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت از امروز به صورت صبح و بعدازظهر آغاز می‌شود که در ماه مبارک رمضان نحوه گشت‌های مشترک تغییراتی خواهد داشت.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: مشاغل گروه یک که مجاز به فعالیت هستند، نباید ازدحام جمعیت در آنها وجود داشته باشد و باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی واحدهای صنفی مجاز به فعالیت، واحد متخلف مدت ۱۵ روز پلمپ می‌شود.

دلداری ادامه داد: سلامت مردم در اولویت است و نباید واحدهای صنفی مشمول ممنوعیت‌های کرونایی به بهانه فروش اینترنتی اقدام به بازگشایی مغازه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز