خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

وضعیت بیماری کرونا در استان البرز واقعا نگران کننده است/ لزوم نظارت و برخورد قانونی با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و فرمانده‌قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا استان البرز گفت: در حال حاضر البرز به شرایط قرمز کرونایی دچار شده است؛ وضعیت کنونی استان البرز بسیار نگران‌کننده است و خروج از آن نیازمند همراهی و همکاری مسئولان و مردم است.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی در حاشیه جلسه اضطرار ستاد قرارگاه کرونا اظهار داشت: در استان البرز وضعیت بیماری کرونا بسیار نگران کننده است و علاوه بر کار فرهنگی و اطلاع رسانی نظارت و برخورد قانونی لازم است.

وی افزود: در هر کاری که مردم حضور داشته اند بدون تردید موفقیت حاصل شده است.

معاون استاندار با بیان اینکه در هر صورت اوضاع  کرونا در استان البرز مناسب نیست و ۵ شهر آن قرمز و ۲ شهر آن نارنجی است که هر کدام محدودیت های خاص خود دارند که باید توسط دستگاههای اجرایی ذیربط با قدرت پیگیری و اقدام شود. 

فردی تصریح کرد: بر اساس رنگ بندی اعلام شده اگر وضعیت بر همین روال باشد اوضاع خطرناک است در همین جا به مسئولین و جامعه هدف هشدار می دهم که سرعت بیماری کرونا در استان رو به افزایش است و برای کنترل و مدیریت همه باید پای کار باشند و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت و دستورالعمل های طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها که تکلیف همه دستگاهها را مشخص کرده است مورد توجه و اقدام قرار گیرد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست و دستگاهها موظفند روزانه فعالیت و اقدامات خود را گزارش دهند.

فردی گفت: ادارات موظفند حد نصاب را کاملا رعایت کنند مسئولیت اجرای به عهده مدیران دستگاهها می باشد و بازرسین بر حسب مورد نظارت  لازم را انجام خواهند داد. 

وی افزود: در هر صورت در وضعیت قرمز فقط گروه های شغلی یک که مایحتاج عمومی مردم را تامین می‌کنند باید فعالیت داشته باشند.

وی افزود: تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی باید کنترل و  مدیریت شود و منع تردد شبانه باید اعمال قانون شوند.

معاون استاندار گفت:تمام مدارس،  دانشگاهها، مراکز فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و همچنین پارک ها و بوستان ها تعطلیل می باشند. 

فرمانده قرارگاه کرونا در البرز تصریح کرد: با توجه به محدودیت ها و کمبود امکانات و تجهیزات محل های مناسب جهت قرنطینه بیماران در موقع ضرور در نظر گرفته شود که در صورت لزوم از آنها استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز