خبرگزاری کار ایران

آمار کل بیماران کرونایی البرز ۳۵ هزار و ۲۷۴ نفر است؛

جان باختن ۱۶ مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۹۰

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله بیماری کرونا استان البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر مبتلا قطعی به کووید ۱۹ و ۱۰ نفر مشکوک به این بیماری جان باختند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با ارائه گزارش کلی از وضعیت درمانی بیماری کووید ۱۹ در استان البرز تا صبح روز شنبه ۲۱ فروردین ماه جاری اظهار داشت: برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، تعداد کل بستری مثبت و مشکوک از ابتدا تا کنون ۳۵۲۷۴ نفر است.

وی با عنوان اینکه تعداد کل تست های انجام شده در مراکز بهداشتی و درمانی ۳۴۰۵۸۵ مورد بود، تصریح کرد: جمع کل تست های موارد منفی (محتمل) ۲۵۷۶۴۴ نفر و جمع کل تست های موارد مثبت (مبتلای قطعی) ۸۲۹۴۱ نفر ثبت شده است.

فردی با اشاره به جانباختگان گفت: جمع کل فوتی‌های مثبت (فوت قطعی) ۲۹۹۸ نفر و جمع کل فوتی‌های مشکوک به بیماری کرونا ۱۶ نفر هستند.

معاون استاندار البرز اظهار داشت: جمع کل ترخیص شده‌ها ۳۱۴۱۱ نفر بوده است. 

وی ضمن ارائه گزارش از بیماران در ۲۴ ساعت گذشته گفت:: با توجه به جمع کل بستری ۸۴۹ نفر از تعداد ۵۰۲۹ بیمار تست کرونا گرفته شده که از این تعداد تست های موارد منفی (محتمل) ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸۱ نفر و تعداد تست های موارد مثبت (مبتلای قطعی) ۱۹۴۸ نفر بودند.

فردی ادامه داد: متاسفانه در یک روز گذشته: ۱۶ نفر مبتلا قطعی به کرونا و ۱۰ نفر مشکوک به این بیماری جان باختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تعداد بستری های (مثبت و مشکوک)  ۱۱۵ نفر و تعداد ترخیص بیماران در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ نفر اعلام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز