خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد:

توزیع بیش از 80 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۲۹

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از 80 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای میان رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

وی فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: 11هزار و 784 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

شیرین زاده با اشاره به صدور 283 هزاربرگ بارنامه گفت: سال گذشته با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان سخت کوش 4 میلیون تن کالا در استان جابجا شد.

وی با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل بار و کالا در استان کاملا عادی و روان است، اذعان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز