خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار :

پرونده سرقت آیفون‌های منازل بسته شد/ اعتراف سارق به ۱۸ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۲۲

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری ۲ متهم به سرقت آیفون های تصویری منازل شهروندان با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت آیفون های تصویری منازل شهروندان سبزواری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ سبزوار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده و ردزنی های مستمر، ردپای ۲ متهم را در این زمینه شناسایی کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم اصلی در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت آیفون تصویری و معرفی همدست خود اعتراف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات جداگانه ای نیز ماموران تجسس کلانتری ۱۱ همدست این متهم را که متواری بود ‌در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و وسایل مکشوفه نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز