خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناباد مطرح کرد؛

افزایش بیش از دوبرابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۷۷۰

فرماندار گناباد گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان طی سال گذشته با افزایش ۱۴۶ درصدی نسبت به سال قبل از آن به هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قربانی در این خصوص افزود:میزان تعهد اشتغال گناباد در بخش‌های مختلف طی سال گذشته برای ۶۹۸ نفر بود در حالی که اشتغال هزار و ۱۳۲ نفر و بیشتر از میزان تعهد محقق شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات از محل تبصره ۱۶، اعتبارات مشاغل خانگی، منابع داخلی بخش کشاورزی، صندوقهای کارآفرینی و امید تامین و پرداخت شده است.

فرماندار گناباد گفت: مهم ترین رویکرد مسئولان اقتصادی این شهرستان در سالجاری، صیانت و حفظ اشتغال موجود در کنار جذب هدفمند سرمایه گذاری و توسعه کمی و کیفی واحدهای تولیدی و حمایت از واحدهای موجود است.

وی افزود: در این راستا تلاش می شود با شفاف سازی دستورالعملها و رصد مشکلات واحدهای تولیدی با هم افزایی بین بخشی مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاری در شهرستان گناباد کاهش یابد.

قربانی ادامه داد: باید با روان سازی خدمات و قوانین و جهت دهی بیشتر تسهیلات بخش بانکی به سوی تولید و حمایت از شرکتهای دانش بیان و گسترش خدمات مرکز رشد و فناوری گناباد در جهت جهش تولید گامهای موثر برداشته شود.

وی گفت: با توجه به توان و ظرفیت بخشهای صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامداری گناباد، توسعه صنایع بسته بندی به عنوان ضرورت رونق اقتصادی و کاهش خام فروشی تولیدات در این شهرستان مورد عنایت مسوولان قرار می گیرد.

فرماندار گناباد افزود: طرح تولید فروسلیس منیزیم با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به عنوان یک طرح  مهم و بزرگ در گناباد از سال گذشته آغاز شده و تکمیل و توسعه آن چهار سال زمان می برد و با توجه به ظرفیتهای عظیم معادن این شهرستان در زمینه تولید سیلیس و شمش‌های منیزیم این طرح  پس از بهره‌برداری توسعه و رونق اقتصادی و ارزش افزوده بسیار برای منطقه به همراه  دارد و فرصتهای شغلی بسیار ایجاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز