خبرگزاری کار ایران

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر رشت:

در حوزه کارگری با سنوات انباشت شده کارگران مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۸۶

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر رشت گفت: در حوزه کارگری با سنوات انباشت شده کارگران حوزه رفت‌ و روب مواجه هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن علیپور عضو هیات‌ رئیسه شورای شهر رشت گفت: از شهردار رشت خواستاریم تا مانند گذشته با حضور میدانی و مردمی، پای‌کار باشد تا بتوانیم با همفکری موجبات دلگرمی همشهریان را فراهم کنیم.

علیپور همچنین با انتقاد از وضعیت پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی شهر رشت، اظهار داشت: سرویس‌های بهداشتی سطح شهر در ایام نوروز و همچنین در حال حاضر دارای مشکلاتی بوده و هستند، لوازم ورزشی پارک‌ها نیز دچار نواقصی هستند، آیا در پارک‌ها نظارتی نیست؟
 
عضو هیات‌رئیسه شورا با اشاره به مشکلات حوزه پسماند، تصریح کرد: در حوزه کارگری با سنوات انباشت شده کارگران حوزه رفت‌وروب مواجه هستیم، سازمان پسماند باید تلاش بیشتری کند. امروز سکوت کارگران نشانه احترام به مدیریت شهری است و می‌دانند نمایندگانی دارند که مشکلات آن‌ها را مطالبه گری می‌کنند.
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به وضعیت قرارداد رانندگان استیجاری شهر گفت: رانندگان استیجاری فعلاً کار نمی‌کنند، آیا قرار نیست قراردادی با آن‌ها بسته شود؟
 
علیپور در پایان با اشاره به پاک دستی کارگران شهرداری رشت، اظهار داشت: تمامی کارگران ثابت کردند که حلال و حرام را متوجه می‌شوند، بخصوص آن کارگر شهرداری رشت که مبلغ بالایی پول نقد را پیدا کرد و آن را به صاحبش بازگرداند. این موضوع سبب سربلندی و سرافرازی برای جامعه کارگری و شهرداری رشت است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز