خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کمیته امداد استان البرز خبر داد:

کسب رتبه سوم کشوری کمیته امداد در ایجاد فرصت شغلی برای نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۸۴

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز، گفت: با پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، کمیته امداد البرز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

به گزارش ایلنا از البرز، شاهین رضایی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی است گفت: در سال گذشته بیش از ۳۹۵۰ مورد به‌صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی و ۱۹۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال به مراکز کاریابی و ۳۲۰۰ نفر برای گذراندن دوره‌های آموزش شغلی استان معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته این نهاد در قالب تسهیلات اشتغال، کاریابی و راهبری شغلی ۵ هزار و ۹۸۰  شغل به‌طور مستقیم و ۲ هزار و ۳۸۰ به‌طور غیرمستقیم ایجاد کرده است.

شاهین رضایی بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: اعطای ۱۲۰میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد رشد ۷۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ایجاد کرده است.

رضایی تصریح کرد: برای کارآفرینانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در واحدهای تولیدی خود بکارگیری کنند، تسهیلات تشویقی به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان و یا پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز