خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

شهردار بخشنامه دورکاری پرسنل شهرداری را به‌طور مستقیم اجرایی کند/ تاکنون اقدامی در خصوص ساختمان تاریخی دانشسرای رشت انجام‌نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۷۹

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: شهردار رشت بخشنامه دورکاری پرسنل شهرداری را به‌طور مستقیم اجرایی کند.

به گزارش ایلنا از رشت، بهراد ذاکری رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با اشاره به تصمیمات غلط پیرامون آزاد کردن سفرها در ایام نوروز و پیامدهای آن، گفت: حتی یک روز تأخیر در تصمیم‌گیری می‌تواند جان افراد را به خطر انداخته و اتفاقات ناگواری را رقم بزند.

ذاکری افزود: شرایط فعلی‌ کرونا و تغییر وضعیت برخی شهرها ناشی از عدم تصمیم‌گیری درست بوده و اکنون نیز شاهد حضور مسافران و شکل‌گیری تجمعات هستیم. برخی تصور می‌کنند کرونا عادی شده است، درحالی‌که همچنان با این ویروس مواجه هستیم.
 
وی با تأکید بر ضرورت شیفت کاری و دورکاری پرسنل و کارکنان شهرداری رشت تصریح کرد: شهردار رشت نیز بخشنامه دورکاری پرسنل را برای حفظ سلامتی پرسنل‌ و مردم مجدداً به‌طور مستقیم اجرایی کند، از طرفی رعایت اصول بهداشتی در سازمان‌ها و مناطق شهرداری الزامی است.
 
این عضو شورای شهر رشت در پایان با تأکید بر پیگیری وضعیت ساختمان تاریخی دانشسرا توسط شهردار رشت، تأکید کرد: تاکنون هیچ‌ اقدامی در زمینه این ساختمان تاریخی انجام‌نشده و شهردار رشت می‌بایست پاسخ دهد که با توجه به مصوبه شورا تاکنون چه اقدامی در این زمینه صورت گرفته است؟
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز