خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از صادرات حدود ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه اظهار کرد: حدود ۱۱۵ میلیون دلار ارزش کالاهای صادراتی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال گذشته بود که گمرک این استان ترخیص شده است.

وی افزود: در این مدت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان موفق به صادرات بیش از ۹۶ هزار و ۹۷۰ تن محصولات خود به کشورهای هدف شد.

وی اضافه کرد: ۱۷ واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان این حجم کالاهای مختلف را از گمرک این استان صادر کردند.

آل‌بویه اظهار کرد: مواد شوینده، سیم و کابل، ظروف یکبار مصرف، ایزوگام، کاشی و لوله پلی‌اتیلن‌ از جمله کالاهای صادراتی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جهش تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات در زمینه صادرات برای تولیدکنندگان استان، تحقق این میزان صادرات قابل توجه بود که امید می‌رود در سال جاری موانع بخش صادرات برطرف شود.

آل‌بویه به اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات ‌محور به عنوان یکی از مهم ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تاکید و تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال علاوه بر حمایت از تولید، ایجاد زیرساخت‌‌ها و رفع موانع قانونی مدنظر قرار گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز