خبرگزاری کار ایران

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان مطرح کرد:

گرانی 4 برابری لاستیک در زنجان / کمبود لاستیک خاور و مینی بوس در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۴۸

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: با توجه به ارائه لاستیک با ارز نیمایی، قیمت لاستیک تا چهار برابر افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی مدقالچی معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، امروز با اعلام این خبر، گفت: توزیع لاستیک با ارز 4 هزار و 200 تومانی در حال حاضر متوقف شده است و در استان عرضه نمی‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، با بیان اینکه توزیع لاستیک با ارز نیمایی در استان زنجان انجام می‌شود، ادامه داد: لاستیک ارز نیمایی از طریق سامانه کالا در استان عرضه می‌شود.

وی یادآورشد: در سامانه قبلی اداره کل راهداری مسئولیت داشت اما مسئولیت و کنترل سامانه کالا بر عهده وزارت صمت است.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت: در سیستم جدید راننده وارد سامانه شده و ثبت‌نام کرده و با دریافت حواله لاستیک را دریافت می‌کند.

مدقالچی، افزود: در سیستم جدید لاستیک گران است و با ارز نیمایی محسوب می‌شود که این امر موجب گرانی 4 برابری لاستیک شده است.

وی، همچنین از کمبود لاستیک خاور و مینی بوس در استان زنجان خبرداد و گفت: رانندگان در این زمینه دچار مضیقه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز