خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه بیماریهای مرکز بهداشت گیلان خبر داد:

افزایش بی‌سابقه تعداد بیماران بستری کرونایی در گیلان/ وخامت حال ۹۰ بیمار کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۸۴

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به بستری شدن ۷۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان، گفت: حال ۹۰ بیمار کرونایی بستری شده وخیم است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن رخشاد با اشاره به روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در گیلان از ابتدای فروردین امسال تاکنون، اظهار کرد: هم اکنون ۷۱۰ بیمار کرونایی بستری هستند.

وی افزود: تنها در شبانه روز گذشته ۱۴۰ بیمار کرونایی نیازمند بستری در مراکز درمانی استان گیلان شناسایی و بستری شدند.

رخشاد با اشاره به وخیم بودن حال ۹۰ نفر از این بیماران، افزود: تمام این موارد بیانگر این است که سفرهای نوروزی و دید و بازدیدهای عید و همچنین حضور مسافران در گیلان تأثیرات منفی خود را بر جای گذاشته است.

وی تاکید کرد: در خوشبینانه ترین حالت از ۱۳ فروردین به مدت دو هفته انتظار می‌رود این روند افزایش بیماران ادامه دار باشد اما مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اماکن شلوغ و تجمعات غیر ضروری در مهار این ویروس به کادر درمان کمک کنند.

مدیرگروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به قرمز بودن اکثر شهرهای گیلان و لزوم تعطیلی مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در شهرهای قرمز، تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم در مهار این ویروس و بازگرداندن اوضاع به نقطه مطلوب اسفندماه به کادر درمان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز