خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان هلیلان خبر داد:

دستگیری داماد هلیلانی به دلیل برگزاری مراسم عروسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۶۳

رئیس دادگستری شهرستان هلیلان در استان ایلام از دستگیری دامادی که مصوبات ستاد کرونا را نقض و اقدام به برپایی مراسم عروسی کرده بود خبرداد.

به گزارش ایلنا، بهروز نجفی رئیس دادگستری شهرستان هلیلان اظهار داشت:  بر اساس مصوبات ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسم عزاداری و یا عروسی ممنوع بوده و این اقدام در همین رابطه صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: سلامتی مردم در اولویت دستگاه قضا است و در راستای حفظ سلامتی عموم مردم و همچنین اجرای مصوبات قانونی ستاد کرونا از برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات عزا و عروسی ممانعت به عمل خواهد آمد.

نجفی اضافه کرد: قطع کردن زنجیره کرونا نیازمند تعامل و همکاری مردم و مسئولان است و در این راستا از عموم مردم با فرهنگ هلیلان می‌خواهیم با ستاد کرونای شهرستان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

استان ایلام هم اکنون با ۹ شهرستان قرمز و سه شهرستان نارنجی درگیر پیک چهارم کرونا است.  

شهرستان های ایلام، دهلران، چوار، آبدانان، ایوان، دره شهر، چرداول، مهران و بدره در وضعیت قرمز و سیروان، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز