خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد:

ثبت نام ۷۵۱ داوطلب انتخابات شورای روستایی و عشایری در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۳۷۳

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در روز چهارم ثبت نام داوطلبان شورای روستا در سطح استان ۲۱۲ نفر ثبت نام کرده اند، از نامزدی ۷۵۱ داوطلب طی چهار روز اخیر، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، نور محمد فردی با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع از اول ثبت نام شورای اسلامی روستا تا پایان روز چهارم ۷۵۱ داوطلب در سطح استان ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۶۴ درصد افراد به صورت حضوری و ۳۶ درصد به صورت الکترونیکی و مکانیزه ثبت شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت:  در مجموع در این چهار روز ۷۵۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که ۹۲ درصد آقایان و ۸ درصد خانم ها بوده اند.

فردی تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان به تفکیک شهرستان ها عبارتند از : ۱۹۹ نفر کرج، ۱۷۳ نفر ساوجبلاغ، ۱۳۰ نفر طالقان، ۱۱۵ نفر نظرآباد، ۹۳ نفر چهارباغ، ۳۳ نفر اشتهارد و ۸ نفر فردیس بوده اند که نسبت به مدت مشابه چهار روز دور گذشته روند افزایشی را نشان می دهد.

معاون استاندار تصریح کرد: از نظر تحصیلات در این چهار روز در مجموع ۷۵۱ نفر که ثبت نام کرده اند  که ۳۴۹ نفر زیر دیپلم، ۱۹۴ نفر دیپلم، ۴۸ نفر فوق دیپلم، ۱۲۲ نفر لیسانس، ۲۶ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر دکتری و ۸ نفر سطح یک حوزوی هستند..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بر اساس قانون و جدول زمانی انتخابات مدت ثبت نام  داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا هفت روز است که تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: همانطوریکه بارها گفته ام سیاست راهبردی وزارت کشور و نماینده عالی دولت در استان روی بر چهار محور تامین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات تاکید دارد.

فردی گفت: رعایت امانتداری و توجه به مر قانون و بیطرفی کامل در انتخابات  از خطوط قرمز انتخابات است و همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات موظف هستند مرّ قانون و بیطرفی را در سطوح مختلف رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز