خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین خبرداد:

آزادسازی ۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۵۴

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با قلع و قمع و تخریب بناهای غیرمجاز ایجاد شده در مزارع و باغ های اطراف شهر قزوین ۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید صالحی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مستحدثات ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع شهرستان قزوین قلع و قمع شد.

وی اصافه کرد: اجرای این احکام، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و همکاری شهرداری و اداره راهداری قزوین انجام شد.

صالحی تصریح کرد: قلع و قمع‌های انجام شده شامل دیوار کشی، فنس کشی و بنای غیر مجاز بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با اشاره به اهمیت پیشگیری و فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز،اظهار داشت: بدون شک مراقبت مردمی مهمترین راه حفظ اراضی ارزشمند کشاورزی است و قلع و قمع بناهای غیر مجاز به عنوان راهکار نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این هفته همچنین احکام قلع و قمع ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان قزوین اجرا و در مجموع هفت هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز