خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بیش از ۲۱۰۰ داوطلب شوراهای روستایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۰۵

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فارس گفت: در این دوره، بیش از ۲۱۰۰ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی فارس، ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا عباس باباخانی گفت: ۱۴۷زن و ۲۱۱۰ مرد داوطلب انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا شده‌اند که از این تعداد ۷۶۷ نفر به صورت غیرحضوری و ۱۴۹۰ نفر به صورت حضوری ثبت نام کرده‌اند. 

باباخانی با یادآوری اینکه ۱۵۹۳نفر از ثبت‌نام شدگان بدون سابقه و ۶۶۴نفر دارای سابقه حضور در شورا هستند، خاطرنشان کرد: سطح تحصیلات ثبت نام شدگان به ترتیب از مقطع ابتدایی ۱۰۹۰ نفر، راهنمایی ۱۸۳ نفر، متوسطه ۱۴۱نفر،  دیپلم۳۸۶ نفر، فوق دیپلم۸۷ نفر،  لیسانس ۳۱۵ نفر،  فوق لیسانس ۴۳ نفر،  دکتری  ۲ نفر و ده  نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی ادامه داد: بر اساس تفکیک سنی ثبت نام شدگان، گروه سنی زیر ۳۰ سال ۱۷۰ نفر، ۳۰ تا ۳۵ سال ۳۵۵نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال ۴۲۶ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال ۳۷۰ نفر، ۴۶ تا ۵۰ سال ۳۰۲ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۲۴۹ نفر،۵۶ تا ۶۰ سال ۱۶۰ نفر، ۶۱ تا ۶۵ سال  ۱۳۲ نفر، ۶۶ تا ۷۰ سال ۵۸ نفر، ۷۱ تا ۷۵ سال ۲۳ نفر و دوازده نفر ۷۵ سال به بالا بوده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۰۱۷ نفر  بدون سابقه ایثارگری و ۲۴۰ نفر ایثار گر هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز