خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری خبرداد؛

قدردانی از بانوی کارآفرین اسفرورینی/فعالیت تعداد زیادی از زنان کارآفرین قزوین در عرصه کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۱۱۳

طی مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، از بانوی کارآفرین برتر استان قزوین قدردانی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صدیقه ربیعی با اعلام این خبر گفت: فاطمه گروسی از شهر اسفرورین تاکستان، در حوزه کشاورزی، کشت زعفران و گل محمدی توانست برای 60 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند و به عنوان بانوی کارآفرین شناخته شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به این موضوع که قزوین قطب کشاورزی به حساب می آید، اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی برای کارآفرینی وجود دارد و تعداد زیادی از زنان کارآفرین استان در عرصه کشاورزی فعالیت می‌کنند.

ربیعی افزود: انصافاً این زنان به خوبی توانسته اند در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی فعالیت خود را ادامه دهند و برای تعداد کثیری از افراد اشتغال ایجاد کنند، لازم است این ظرفیت کشاوزی در استان بسیار مورد توجه قرار گیرد و ما باید به سمت فرآوری محصولات کشاورزی و پرهیز از خام فروشی حرکت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استان قزوین در برخی از شهرستان‌ها مثل تاکستان محصولاتی دارد که باید زنجیره تولید و عرضه آن‌ها مورد توجه قرار گیرد تا کارآفرینان استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فروش آنلاین برای برندسازی و بازاریابی و توسعه بازار‌های خود تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز