خبرگزاری کار ایران

در سال‌جاری انجام شد؛

خرید 227 هزار تن گندم از کشاورزان استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۹۲

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال 1400 خرید 227 هزار تن محصول از گندم کاران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مجید اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: تدابیر و تمهیدات لازم اندیشده شده تا شاهد تحقق خرید تضمینی گندم به میزان یاد شده، باشیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه میزان تولید محصول  در مزارع دیم زیر کشت گندم ارتباط مستقیمی با میزان بارندگی دارد، اظهار داشت: کاهش قابل توجه بارندگی ها، پیش بینی ما در مورد تولید و برداشت حدود 350 هزارتن گندم از مزارع دیم و آبی استان در سال جاری را تحت الشعاع قرار داد.

اسماعیلی افزود: دولت همه ساله در جهت تامین امنیت غذایی جامعه ازطریق خرید تضمینی گندم با صرف هزینه های قابل توجه به عنوان محصولی استراتژیک، اقدام می کند.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، خرید تضمینی کلزا در سال 1400 است، تامین این محصول استراتژیک نیز در کمک به امنیت غذایی جامعه نیز موثر است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سیاست وزارت جهاد کشاورزی، توسعه کشت دانه های روغنی و گسترش حمایت از کشاورزان در این بخش است پیش بینی می شود امسال هشت هزار تن کلزا از کشاورزان استان به شکل تضمینی خریداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز