خبرگزاری کار ایران

افزایش نگران کننده موارد ابتلا به بیماری کرونا در جاسک

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۸۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: افزایش نگران کننده مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جاسک، وضعیت را به سمت خطرناک شدن می‌برد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالعظیم احمدپورکریانی افزود: طبق آخرین گزارش از تعداد موارد مثبت کرونا در جاسک،  موارد شناسایی شده نسبت به هفته قبل بیش از 250 درصد افزایش داشته است. با توجه به این فزایش موارد مثبت انتظار می رود بار مراجعه به بیمارستان نیز افزایش پیدا کند ولی مردم این خطر بزرگ را جدی نگرفته اند.

 احمد پور عنوان کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروز و بازگشت مسافرین این روند ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ساده انگاری بیماری و شرکت در تجمعات و مراسمات عروسی و عزا موجب افزایش تعداد افراد مبتلا به این بیماری خطرناک شده است که با توجه به شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی، بار دیگر از عموم مردم تقاضا مندیم، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک در صورت امکان 2 عدد ماسک مختلف اقدام کرده، در خانه مانده و با پرهیز از شرکت در تجمعات در قطع زنجیره انتقال بیماری همت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک با بیان اینکه وضعیت شهرستان از چیزی که پیش‌بینی می‌شد به مراتب بدتر است، ادامه داد: شهروندان این موضوع مهم را جدی بگیرند، رنگ بندی شهرستان که بر اساس معیارهای وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد و در صورت عدم رعایت و افزایش زنجیره انتقال از وضعیت نارنجی به سمت قرمز پیش می رود.

احمد پور از شهروندان خواست همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز