خبرگزاری کار ایران

محدودیت های جدید در استان قزوین اعمال می شود؛

تعطیلی مشاغل گروه دو و سه/احداث بیمارستان صحرایی ارتش در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۵۱

با توجه به ورود 6 شهرستان استان قزوین به وضعیت قرمز، در دو هفته آینده محدودیت های جدیدی در این استان اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع زیاد کرونا در استان و وضعیت قرمز در همه شهرستان های استان در دو هفته آینده فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد:  در دو هفته آینده  ورود و خروج وسایل نقلیه از مناطق قرمز ممنوع خواهد بود و فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و تمامی فعالیت های آموزشی و فرهنگی در سطح استان ممنوع است.

وی افزود: روزانه 100 بیمار کرونایی دربه مراکز استان مراجعه می کنند  که برای خدمت رسانی از امروز-19-فروردین بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان ارتش قزوین برپا خواهد شد و همچنین برای تهیه کپسول اکسیژن برای بیمارستان در منزل برنامه ریزی خواهد شد.

حبیبی ضمن بیان وضعیت بحرانی در استان اضافه کرد: در این مدت حساس دستگاه های اجرایی می توانند 50 درصد از نیروهای خود را به دورکاری تغییر دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز