خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری خبر داد:

یارانه بگیران معیشتی، کمک هزینه ماه رمضان دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۸۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حمایت‌های معیشتی دولت گفت: یارانه بگیران معیشتی، کمک هزینه ماه رمضان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از صدا و سیما، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: یکی از این حمایت‌ها این است که به تمام افراد یارانه بگیر معیشتی که معادل ۶۰ میلیون نفر است، یک ماه یارانه معیشتی مازاد در روز‌های آغازین ماه مبارک رمضان واریز می‌شود.

وزیر تعاون گفت: دولت تصمیم گرفت برای افزایش قدرت خرید مردم به خصوص آن‌هایی که سهام عدالت دارند به اعتبار برگه سهام عدالت کارت اعتباری صادر می‌شود، البته این شروع کار است و در ادامه از امکانات یارانه معیشتی، یارانه نقدی و حتی افرادی که اوراق بهادار الکترونیکی دارند به عنوان وثایقی برای صدور کارت اعتباری برای مصرف‌کنندگان استفاده می‌شود.

شریعتمداری افزود: افراد می‌توانند به کمک کارت‌های اعتباری به مدت پنج ماه بدون پرداخت بهره به صورت موردی و یکجا کالا‌هایی را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب که ۵ هزار واحد است، خرید کنند.

شریعتمداری اضافه کرد: چنانچه دارندگان کارت اعتباری خوش حساب باشند از تشویق‌هایی هم در طول مسیر بهره‌مند می‌شوند و به این ترتیب ابزار جدیدی برای بالابردن قدرت خرید مردم است.

وزیر تعاون درباره تصویب حق مسکن کارگران هم گفت: افزایش ۱۵۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال ۱۴۰۰ به هیات وزیران ارائه شده است و امیدواریم در جلسه آینده تصویب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز