خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان:

492 زندانی در گلستان با کمک خیرین و گذشت شاکیان آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۰۵

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: 492 زندانی دیون مالی پارسال با کمک خیرین ، ستاد دیه و گذشت شاکیان محکوم مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بود که شاکیان در مجموع ۶۵ میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند.

هاشمیان ادامه داد: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از باقی طلب را محکومان، نقدی پرداخت کردند و برای پرداخت ۲۹ میلیارد تومان هم درخواست اعسار دادند که با قبول دادگاه، قسطی می‌پردازند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان هم پارسال در مجموع بیش از ۳ میلیارد تومان برای کمک به آزادی این زندانیان کمک کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بقیه این طلب نیز با کمک‌های خیرین و کمک‌های مردمی در گلریزان‌های مجازی و پرداخت تسهیلات تامین شد.

هاشمیان افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌ها و مشارکت گسترده و بی چشمداشت مردم و خیرین پارسال اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان انجام شد و در چند مورد افراد با مراجعه به دادگستری بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند و تنها شرطشان این بود که نامی از آن‌ها برده نشود و در گمنامی بمانند.

هاشمیان گفت: هم اکنون ۱۵۹ محکوم نیازمند در زندان‌های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند.

وی با بیان اینکه گلستان از استان‌های پیشرو در کمک به آزادی زندانیان است گفت: علیرغم وقوع سیلاب و شرایط کرونا در سال‌های اخیر اقبال مردم استان به سمت کمک به آزادی زندانیان افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز