خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان در دیدار مسئولان ذوب آهن اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای استفاده از تمام ظرفیت ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۵۷

امام جمعه اصفهان گفت: نقش ذوب آهن در اقتصاد، توسعه صنعت و اشتغال زایی بسیار مهم است و این صنایع مادر باید همیشه رونق داشته باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، منصور یزدی زاده مدیرعامل و معاونان ذوب آهن اصفهان با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد در این دیدار گفت: انتظار است در سال جدید تدابیر لازم از سوی دولت برای استفاده کامل از ظرفیت های تولیدی ذوب آهن اصفهان اندیشیده شود .

وی افزود: تولید ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی اقدام بسیار خوب و ارزنده‌ای بود و درج عنوان ساخت ایران بر روی این محصولات بسیار غرور آفرین است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، مانع تراشی بر سر صادرات را از جمله موانع پیش روی تولیدکنندگان دانست و گفت: نباید گرانی کالاها را حاصل صادرات آنها دانست، چرا که دستیابی به بازارهای صادراتی به سختی انجام و مانع تراشی در برابر صادرات باعث از دست رفتن این بازارها می شود. در این خصوص سیاست های بازاریابی ما نیز در حوزه صادرات نیاز به بازنگری دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد از مدیریت ذوب آهن اصفهان که موفق شده مشکلات این شرکت را کاهش دهد و دستاوردهای خوبی حاصل کرده است، قدردانی کرد و ادامه داد: نقش ذوب آهن در اقتصاد، توسعه صنعت و اشتغال زایی بسیار مهم است و این صنایع مادر باید همیشه رونق داشته باشند چرا که شکوفایی صنعت کشور به این صنایع وابسته است .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار، گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۹۹ ارائه کرد و گفت: در سال گذشته با وجود مشکلات مختلف از جمله عدم دسترسی به مواد اولیه و شیوع کرونا، این شرکت به لحاظ کیفی موفق به تحقق رونق تولید شد و محصولات جدید و مهمی به سبد محصولات این شرکت اضافه شد که سرآمد آن، تولید ۵۰ هزار تن ریل بود که ۳۰۰ کیلومتر خط آهن تمام ایرانی را به دنبال داشت.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز