خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین :

وضعیت کرونایی استان نگران کننده است / با کمبود تخت و اکسیژن روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۵۶

با توجه به سرعت شیوع کرونا در استان سیستم بهداشت و درمان طی 10 روز آینده نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی بیماران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط و زیرساخت‌های بهداشتی استان در برابر بیماری کرونا،اگر تصمیم قاطع و محکمی در خصوص کنترل شیوع این بیماری گرفته نشود، سیستم بهداشت و درمان طی 10 روز آینده نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی بیماران باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه کنترل جهش و سیر صعودی کرونا نیازمند تغییر رویکرد مدیریتی و اعمال محدودیت‌های جدید است، افزود: در سه روز گذشته تعداد بسترهای ما در بیمارستان های استان 60 نفر بود که این میزان در یک روز گذشته، به 100 نفر رسیده است.

نامدار اظهار داشت: در بیمارستان ها و مراکز درمانی کرونا با کمبود تخت و در نقاهتگاه ها با کمبود کپسول اکسیژن، مواجه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین تصریح کرد: اگر نتوانیم با اعمال محدودیت‌ها شرایط فعلی را کنترل کنیم، وضعیت استان قزوین بسیار نگران کننده تر از قبل خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها متولی مقابله با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه در امر مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، تمام دستگاه‌های اجرایی متعهد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز