خبرگزاری کار ایران

فرخزاد خبر داد؛

عدم پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۲۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به دلیل عمل نکردن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان به تعهدات خود، طرح اقدام ملی مسکن در قزوین از سه ماه گذشته تاکنون هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد در نشست شورای تامین مسکن استان قزوین، با اعلام این خبر گفت: عملیات احداث هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ویلایی ۲ طبقه در قالب طرح اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان قزوین به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واگذار شده بود که متاسفانه در این پروژه تاکنون هیچ‌گونه پیشرفت فیزیکی مشاهده نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: سازمان بنیاد مسکن نیز مانند ستاد اجرایی ستاد فرمان امام(ره) در طرح اقدام ملی مسکن قزوین که احداث سه هزار و ۵۰ واحد بوده، عمل نکرده است.

فرخزاد با اشاره به اینکه سایر استان‌های همجوار، در طرح اقدام ملی مسکن بسیار پیشتاز بوده‌اند، افزود: متاسفانه ناهماهنگی و فقدان برنامه ریزی صحیح در برخی دستگاه‌های اداری باعث شده است تا پروژه های اقدام ملی مسکن هیچگونه پیشرفتی نداشته باشد.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که به جد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم، طرح اقدام ملی مسکن است و در صورتی که دستگاه های کارگزار همچنان به تعهدات خود عمل نکنند، ساخت مسکن را به خود متقاضیان طرح اقدام مسکن ملی واگذار می‌کنیم.

فرخزاد در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس استعلامات صورت گرفته به متقاضیانی که نسبت به واریز وجه خود در این طرح اقدام نکرده اند، فرصت واریز مجدد داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز