خبرگزاری کار ایران

ساخت تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مراحل پایانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۷۶۲

مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی گفت: تماشاخانه سیار کانون استان که از سال گذشته با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در حال آماده شدن بود به مراحل پایانی رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: راه اندازی تماشاخانه سیار در خراسان رضوی زمینه ساز برخورداری کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و روستایی از فعالیت های کانون خواهد بود. 

زره ساز ادامه داد: هزینه این تریلی سیار با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از محل تجهیز مراکز اجتماعی و فرهنگی مناطق حاشیه نشین تامین شده است.

مدیرکل کانون استان اظهار امیدواری کرد: تماشاخانه سیار کانون خراسان رضوی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید تا کودکان و نوجوانان از فعالیت های فرهنگی کانون ‌بهره‌مند شوند. 

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در مراسم افتتاحیه چهار تماشاخانه سیار کانون کشور خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد تماشاخانه های سیار، عدالت فرهنگی که  از وظایف و ماموریت‌های اصلی کانون است محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز