خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کارته استان قزوین مطرح کرد:

دو دهه درخشش بهمن عسگری در مسابقات کاراته جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۷۲۳

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: کاراته کای استان قزوین بهمن عسگری در وزن منفی 75 همچنان نفر اول رنکینگ جهان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی هیات کاراته استان، حمیدرضا داوری با اعلام این خبر گفت: طبق آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته بهمن عسگری در رتبه یک، لویگا بوسا از ایتالیا رتبه دوم و رافائل آقایف از آذربایجان در رتبه سوم رنکینگ کاراته جهان قرار دارند.

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغر آسیابری دیگر کاراته کای استان نیز در همین وزن در رتبه ۱۲ قرار دارد و مجید حسن نیای در وزن ۶۰ کیلوگرم در رتبه ۱۴ و امیررضا میرزایی در وزن ۶۷ کیلوگرم در رتبه ۳۵ قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: مرحله دهم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است و بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری، از امروز تمرینات خود را در تهران آغاز کرده اند.

داوری افزود: ملی پوشان کاراته ایران، خود را جهت حضور در رقابت های کاراته وان لیسبون و همچنین پیکارهای پاریس که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنگینگ و گزینش است آماده می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: مرحله دهم اردوی تیم ملی تا ۲۴ فروردین ماه در مجموعه ورزشی انقلاب ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز