خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان :

6 منطقه جدید در هرمزگان در نوروز اینترنت‌دار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۶۱

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: در ایام نوروز نیز کار توسعه شبکه اینترنت همراه ادامه یافت و 6 سایت 3G تلفن همراه در دو هفته اخیر در مناطق روستایی هرمزگان بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امیر یگانه عنوان کرد: در ایام نوروز نیز خانواده مخابرات هرمزگان به طور جدی و پرتلاش در توسعه شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه در استان مشغول به کار بود و در دو هفته اخیر 6 سایت جدید اینترنت همراه در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: اینترنت پرسرعت همراه از نوع 3G در روستاهای ملو، بندرمقام (شهرستان بندرلنگه) ، راس المیدان در شرق هرمزگان، میسکی، کرتی،گوهرت، چنالی در شهرستان جاسک وارد مدار خدمات دهی شد.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان خاطرنشان کرد: عمده این تکنولوژی‌ها با شرایط سخت انتقال فیبرنوری و تکنولوژی ارتباطی به مناطق روستایی رسانده شده است و تمام توان‌مان را در 15 ماهه اخیر برای به حداقل رساندن مشکلات ارتباطی و دسترسی مردم به اینترنت بکار گرفته‌ایم.

یگانه درباره کندی سرعت اینترنت در دو نقطه از بخش احمدی نیز گفت: ارتباط این دو سایت اینترنت پرسرعت همراه به صورت موقت و از طریق لینک ماهواره‌ای از سوی شرکت زیرساخت فراهم شده بود که مردم این روستاها بتوانند از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند که با افزایش سفرها به این مناطق و افزایش مصرف در نوروز، سرعت اینترنت در این مناطق افت پیدا کرده بود که این مژده را به مردم عزیز این دو منطقه نیز می‌دهیم که با رساندن فیبر نوری در روزهای آینده به این مناطق، پهنای باند کافی به تکنولوژی نصب شده در آن منطقه خواهد رساند و مشکل آنها برای همیشه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز