خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری البرز خبر داد:

طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۲۰

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از تدوین و انتشار طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، جعفر داراب خانی اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرایم به ویژه جرم سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار معاونت قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست با دعوت از نمایندگان ارشد دستگاههای مربوطه و تبادل اطلاعات، وضعیت استان البرز در بروز و ظهور جرم سرقت تحلیل و بررسی شد و سپس آمار و اطلاعات مربوط به این جرم، تجمیع و آنالیز شد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: طرح فوق شامل بیان مسأله، آسیب شناسی پدیده سرقت خودرو و وسایل داخلی آن و تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مراجع خدمات رسان برای پیشگیری از این جرم است.

وی افزود: با دستور رئیس کل دادگستری استان البرز، طرح موصوف در اختیار مدیران دستگاه های ذیربط برای بهره برداری و اجرا قرار گرفته که نتایج اجرای آن متعاقباً اعلام می شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو، از جرایم علیه اموال است که در مقایسه با سایر سرقت ها، دارای فراوانی زیادی بوده و نرخ بالای وقوع این جرم، احساس امنیت شهروندان را کاهش می دهد که اجرای طرح "پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن"، تا حصول نتیجه قطعی و نهایی، با جدّیت توسط این معاونت پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز