خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل تاکید کرد؛

ممنوعیت برگزاری اجتماعات تبلیغات انتخاباتی در استان/ جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۹۷

استاندار اردبیل گفت: با برگزاری اجتماعات تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو با تاکید بر ممنوعیت برگزاری اجتماعات تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: برپایی اجتماعات برای تبلیغات علاوه بر غیرقانونی بودن به دلیل عدم مراعات زمان تبلیغات، به شیوع بیماری کرونا نیز می انجامد.

وی بیان کرد: مردم لازم است علاوه بر توجه به پرهیز از شرکت در اجتماعات تبلیغاتی، دورهمی های خانوادگی نیز برگزار نکنند تا با شیب صعودی کرونا در استان مقابله شود.

استاندار اردبیل به افزایش مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: بیشترین علت ابتلای بیماران کرونایی برگزاری دورهمی های خانوادگی اعم از مجالس ختم و عروسی و دید و بازدید های عید بوده است.

بهنام جو تصریح کرد: تعداد بستری ها در ۱۰ روز گذشته ۱۳۰ نفر بود که به دلیل بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری به بیش از دو برابر رسیده است.

وی گفت: تنها راهکار ارائه شده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که  در صورت توجه به این نکته سلامت فرد و جامعه حفظ خواهد شد.

استاندار اردبیل از اعمال محدودیت ها در تردد ، برگزاری جلسات و حضور کارمندان در ادارات خبر داد و گفت: بر‌گزاری جلسات با ۲۰ نفر به بالا ممنوع بوده و ورود و خروج خودروهای غیربومی و بومی به اردبیل ممنوع است.

وی در پایان خواستار مراقبت از افراد و گروه های دارای بیماری زمینه ای برای کاهش تعداد مبتلایان و جلوگیری از ازدحام در بیمارستان ها شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز