خبرگزاری کار ایران

بدون حضور تماشاگران؛

مسابقات کشتی باچوخه جام شهدای هسته ای در مشهد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۶۰

رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه نواحی بسیج استان با عنوان جام شهدای هسته ای در مشهد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی وحدتی با بیان این خبر گفت: این رقابت‌ها روز جمعه ۲۰ فرودین ماه با عنوان جام شهدای هسته ای به میزبانی تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج مقداد در سالن شهید شوشتری مجموعه ورزشی ۹ دی مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و محافظت سلامتی ورزشکاران در این مسابقات افزود: این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر و در سطح نواحی بسیج مشهد و شهرستانهای استان خراسان رضوی با حضور ۲۵ تیم از نواحی مختلف در ۵ وزن برنامه ریزی شده است.

رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اهمیت رعایت الزامات بهداشتی، شرایط لازم برای انجام تست رایگان کرونا برای چوخه کاران تا قبل از آغاز مسابقات در بیمارستان شهید کامیاب مشهد فراهم شده است و شرکت کنندگان باید در هنگام وزن کشی علاوه بر مارت بیمه ورزشی و مدارک دیگر جواب منفی تست معتبر کرونا را نیز ارائه دهند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن بیش از ۲۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی برای این مسابقات،خاطر نشان کرد: با توجه به عدم برگزاری رقابتهای کشتی با چوخه به دلیل محدودیتهای شیوع کرونا در استان برگزاری این مسابقات می تواند از اهمیت خاصی برای علاقه مندان به این رشته پهلوانی برخوردار و با استقبال چوخه کاران بسیجی اقصی نقاط استان همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز