خبرگزاری کار ایران

سرگردانی هفت هزار نفر در پی تعطیلی تنها شعبه فعال بانک رفاه شهرستان کلات

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۴۸

فرماندار کلات گفت: تعطیلی تنها شعبه فعال بانک رفاه در این شهرستان مرزی واقع در شمال شرق خراسان رضوی، هفت هزار شهروند ذینفع کلاتی را با سرگردانی آنها در امور مالی و بانکی تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ناصری مشتریان بانک رفاه را شامل بازنشستگان تامین اجتماعی، بیمه‌گذاران و شهروندان مرتبط با خدمات بیمه‌های درمانی معرفی و بیان کرد: در مجموع حدود هفت هزار نفر از جمعیت شهرستان مرزی کلات شامل افراد دارای حساب در بانک رفاه و خانواده آنان در پی تعطیلی این شعبه بانکی دچار مشکل شده‌اند. 

وی افزود: تنها "شعبه" بانک رفاه در کلات پارسال به بهانه تعمیرات به "باجه" تبدیل شد و تنها کارمند این باجه نیز از اواخر اسفند ماه پارسال تا امروز ۱۸ فروردین ماه جاری به مرخصی رفته است.

فرماندار کلات ادامه داد: بنابراین حدود یک ماه است که باجه بانک رفاه در این شهر تعطیل بوده و بطور عملی شهروندان کلاتی طی این مدت هیچگونه خدماتی بانکی دریافت نکرده‌اند.  

وی گفت: این وضعیت موجب ایجاد نارضایتی شدید میان شهروندان کلاتی به ویژه افراد مستمری‌بگیر و خانواده آنها شده است.

ناصری افزود: این شهروندان در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا مجبور هستند برای فعالیتهای مرتبط با حقوق و یا بیمه‌گذاری خود فاصله ۱۴۵ کیلومتری کلات تا مشهد را طی کرده تا از این خدمات ضروری مرتبط با معیشت برخوردار شوند. 

وی ادامه داد: مراتب اعتراض شدید خود را به مدیریت استانی بانک رفاه به دلیل بی‌توجهی صورت گرفته نسبت به مردم مرزنشین شهرستان کلات اعلام کرده‌ایم، بی‌توجهی‌ای که موجب بروز نارضایتی عمومی در منطقه شده است. 

فرماندار کلات گفت: گرچه هم‌اینک شعبه‌هایی از بانکهای ملی ایران، کشاورزی، ملل، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان فعالیت دارند اما باید توجه داشت که خدمات بانک رفاه به مشتریان خاص و به ویژه قشر مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز