خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر ستاری به سمنان مطرح شد؛

پیشنهاد راه اندازی سه کارخانه نوآوری در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۹۸

استاندار سمنان از پیشنهاد راه اندازی سه کارخانه نوآوری در دامغان، سمنان و شاهرود به معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: بسیاری از مصوبات سفر قبل ایشان به استان در گام اجرایی قرار گرفت و تنها یک یا ۲ طرح در گام اجرایی قرار نگرفت که دلیل آن هم پیگیری نشدن امور از سوی مدیر استان بوده است.

وی با توجه به اینکه استان سمنان مزیت های بسیار خوبی برای توسعه مراکز رشد و پارک های علم و فناوری دارد یادآور شد: ۲۷ درصد از مجموع دانش آموختگان دانشجوی استان سمنان دارای مدرک دانشگاهی تحصیلات تکمیلی هستند.

آشناگر تصریح کرد: ضعف هایی در مسیر توسعه استان وجود دارد که یکی از این موارد خام فروشی است که با ورود شرکت های دانش بنیان باید برای فرآوری معادن استان اقدام کرد.

استاندار سمنان اظهار کرد: برای توسعه اقتصاد دیجیتال تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت ارتباطات، استانداری سمنان و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد که برای آی تی سی شامل شرکت‌های فنی و خدماتی برنامه‌هایی در استان در دست اجرا است.

وی ضمن تاکید بر اینکه مساعدت ۵ میلیارد تومانی برای شرکت های فعال دانش بنیان و استارت آپ های استان انجام شود ادامه داد: کمک ۱۰ میلیارد تومانی برای ایجاد مجتمع خدماتی فناوری پردیس فرزانگان از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری موافقت شود.

استاندار سمنان اضافه کرد:  ۵ میلیارد تومان در ارتباط با رونق بازار تعدادی از شرکت های فناورانه مهدیشهر، دامغان و شاهرود و...از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز