خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۲۳۸ فرصت شغلی مددجویی در استان کرمانشاه بدون پرداخت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۸۹

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از ایجاد ۲۳۸ فرصت شغلی مددجویی در استان طی سال ۹۹ با کمک خیران حوزه اشتغال و بدون پرداخت تسهیلات خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از کرمانشاه  ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بهره گیری این نهاد از طرفیت خیران حوزه اشتغال در ایجاد شغل های پایدار برای مددجویان تحت حمایت، گفت: در سال گذشته ۲۳۸ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی با مشارکت خیران حوزه اشتغال ایجاد شده است.

رخصی افزود: این فرصت ها بدون پرداخت تسهیلات اشتغال ایجاد شده اند.

وی همچنین با یادآوری اینکه عدم وجود فضای مناسب اشتغال یکی از عوامل بازدارنده مددجویان مستعد در اجرای طرح های شغلی است، بیان کرد: در سال ۹۹ با بهره گیری از ظرفیت خیران و مراکز نیکوکاری کارآفرینی، فضای کسب و کار برای حدود ۱۰۰ مددجوی کرمانشاهی به صورت رایگان تامین و یا تعمیر شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در سال گذشته با همکاری و همراهی خیران، ۳۷ مددجوی تحت حمایت در استان از آموزش های رایگان فنی و حرفه ای و مهارت آموزی بهره مند شدند.

محسن رخصی با اشاره به اینکه کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کارگمارند بسته های تشویقی اعطا می کند، تاکید کرد: همچنین در سال گذشته زمینه کاریابی و اشتغال پایدار ۱۸۲ مددجوی کرمانشاهی بدون پرداخت بسته های تشویقی به کارفرمایان خیر و نیک اندیش فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز