خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان خبر داد:

برخورد با مفاسد اداری در دستور دستگاه بازرسی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۵۷

بازرس کل استان قزوین گفت: عزم دستگاه بازرسی استان در برخورد با مفاسد اداری جدی است و در این رابطه مسامحه‌ای در کار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالله آقاعلیخانی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین که به همراه معاونین و گروه های بازرسی انجام شد، افزود: بازرسی کل در جهت مرتفع شدن مشکلات و مسائل اداری موجود در استان به خصوص تحقق منویات رهبری و با تمرکز بر شعار سال جدید که در زمینه حمایت و پشتیبانی رفع موانع تولید نامیده شده است برنامه ریزی ها و سیاست های نظارتی خود را پایه ریزی خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: در این خصوص با تشکیل دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در سازمان متبوع و این بازرسی کل و تشکیل جلسات متعدد، گام های موثری برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به عنوان عالی ترین ارگان نظارتی در صورت آگاهی از وقوع هرگونه فساد اداری به مسئله ورود خواهد کرد، افزود: بازرسی کل با هرگونه سوء جریان اداری برخورد می نماید ولیکن تخلفات و جرائمی که ناشی از سوء استفاده های شخصی صورت گرفته باشد را بطور خاص تر و بدون هیچ اغماضی پیگیری می کند.

در پایان این دیدار معاونین و مدیران گروه‌های نظارت و بازرسی نیز پیرامون برنامه‌های بازرسی در سال جدید، گزارش‌ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز