خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان خبر داد:

نجات جان ۷۰۴ نفر در عملیات‌های آتش‌نشانی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۲۸

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۲۶ مورد آتش‌سوزی و دو هزار و چهار حادثه در شهرستان رخ داد که آتش نشانان طی عملیات های صورت گرفته جان ۷۰۴ نفر را نجات دادند.

به گزارش ایلنا از کاشان، محمدعلی پیراسته گفت: در سال گذشته تعداد ۱۹۷۸ مورد بازدید و بازرسی ایمنی از اماکن، ساختمان‌ها و مستحدثات شهری، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان به متراژ بیش از یک میلیون مترمربع با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شد.

وی با اعلام ۵۷۱ مورد دستورالعمل ایمنی ساختمانی برای کاربری‌های مختلف  آموزشی، مسکونی، اداری، درمانی، مذهبی و سنتی در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: اصل مهم و اساسی در جلوگیری ازحوادث، رعایت موارد ایمنی و پیشگیری است.

۲۸۳۰عملیات آتش نشانان کاشانی در سال۱۳۹۹

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۲۶ مورد آتش‌سوزی و ۲۰۰۴ حادثه در شهرستان رخ داد که آتش نشانان طی عملیات های صورت گرفته جان ۷۰۴ نفر را نجات دادند.

پیراسته خاطرنشان کرد: مهمترین علل آتش‌سوزی‌های رخ داده در سال گذشته اتصالی برق و بی احتیاطی در افروختن آتش و نشت مایعات قابل اشتعال بوده و بیشترین آمار حرائق مربوط به آتش سوزی تصرفات مسکونی، ضایعات و فضای سبز بوده است.

وی ضمن اعلام نجات جان هفتصد و چهار نفر توسط آتش نشانان کاشانی اظهار کرد: در حوادث و حرائق  اطلاع داده شده به سازمان در سال قبل صد و نود نفر شامل صد و چهل و نه مرد و چهل و یک زن مصدوم و سی و دو نفر شامل بیست و هفت مرد و چهار زن فوت شدند که شانزده نفر از فوتی ها مربوط به تصادفات خارج از محدوده شهری و عملیاتی سازمان بوده است.

پیراسته افزود : آمارحوادث و آتش سوزی‌ها حاکی از این است که بیشترین حرائق و حوادث در محدوده ساعت هجده تا بیست و دو به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز