خبرگزاری کار ایران

گلدوست خبر داد:

ثبت نام در جشنواره قرآنی "بهترین پناه" تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۸۲

مسئول دارالقرآن سپاه البرز از تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی "بهترین پناه" تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت www.qalborz.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، علی گلدوست امروز در نشست خبری در ارتباط با جشنواره بزرگ قرآنی "بهترین پناه" اظهار کرد: این جشنواره به همت مجموعه قرآنی البرز و در پنج رشته برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با استقبال و حضور گسترده علاقه مندان روبرو شد و با وجودی که در ابتدا به صورت استانی برنامه‌ریزی شده بود اما با حضور علاقه مندان از سایر استانها به صورت کشوری دنبال شد.

گلدوست گفت: شرکت در این جشنواره به صورت ملی و در همه رده‌های سنی با محوریت استان البرز از اول فروردین تا 20 فرودین برنامه ریزی شد اما با توجه به‌ استقبال شرکت‌کنندگان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر چگونگی داوری این مسابقات، گفت: داوری این جشنواره به دو روش انجام می‌شود؛ برندگان بعضی از آثار به قید قرعه انتخاب و به آنها جوایزی اهدا خواهد شد و برای انتخاب آثار پژوهشی و تخصصی، داوری توسط اساتید استانی و بین‌المللی انجام می شود.

گلدوست با بیان اینکه این جشنواره در 18 رشته در حال برگزاری است، افزود: بخش کودکان و نونهالان آن شامل شعرخوانی، قصه‌خوانی، مسابقات کاردستی قرآنی، بخش من قرآن می‌خوانم حفظ سوره کوثر، حمد و توحید است.

وی گفت: بخش نوجوانان این جشنواره هم در قالب مسابقات استندآپ قرآنی، فرازخوانی، مناجات خوانی، پادکست قرآنی و... درحال برگزاری است.

گلدوست تاکید کرد: بخش جوانان و بزرگسالان این جشنواره شامل مسابقه پیامکی روزانه، خوشنویسی، پادکست، ترجمه نهج‌البلاغه، طراحی پوستر، موشن‌گرافی، ارائه طرح‌های تربیتی و قرآنی مسابقه وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی و مسابقه کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت www.qalborz.ir مراجعه و هم نام و نام‌خانوادگی و استان محل زندگی خود را به سامانه 1000011426 پیامک کنند، افزود: برای برگزیدگان این جشنواره 100 میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی در نظر گرفته شده است‌.

این مسئول در ادامه به بازتاب برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: سایت این جشنواره تاکنون 16 هزار بازدید داخلی داشته است و علاوه بر بازدید داخلی، 19کشور خارجی نیز از سایت جشنواره بازدید کرده‌اند و درواقع جشنواره نه تنها به صورت ملی بلکه در حوزه بین‌المللی نیز بازتاب خوبی داشته است.

این مسئول در پایان اظهارکرد: برای برگزاری جشنواره عیدانه قرآنی بهترین پناه 120 نفر در 14کمیته شبانه‌روزی کار می‌کنند تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

گلدوست گفت: جشنواره عیدانه قرآنی بهترین‌پناه به همت دارالقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) ‌استان البرز و با همکاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج، اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز، بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، دانشگاه قرآنی مشکات ولایت، تبلیغات اسلامی استان، سپاه ناحیه امام هادی(ع) کرج، حوزه هنری استان، دفاتر ائمه جمعه مهرشهر، فردیس و کوهسار و با مشارکت شبکه قرآن و معارف و رادیو قرآن برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز