خبرگزاری کار ایران

اله یاری مطرح کرد:

انجام بیش از 3 هزار بازدید نظارتی از مجموعه‌های گردشگری استان اصفهان/ دریافت تنها دو مورد شکایت از اقامت‌های گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۱۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از انجام 3050 فقره بازدید از بیش از یک‌هزار و چهارصد مجموعه گردشگری استان در ایام نوروز 1400 خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از اصفهان، فریدون اله‌یاری اظهار داشت: با توجه به تشدید نظارت بر فعالیت مجموعه‌های گردشگری استان اصفهان، امسال و در یک اقدام ابتکاری، گشت‌های نظارتی به‌صورت انفرادی توسط کارشناسان ارشد گردشگری اداره کل و گشت‌های مشارکتی با مشارکت کمیته‌های بهداشت و سلامت، تعزیرات حکومتی و انتظامی در تمامی واحدهای گردشگری استان اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای 3 دوره طرح نظارتی به‌ویژه در راستای حفظ سلامت گردشگران و بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ظهر روز 28 اسفندماه 1399 تا ظهر روز 14 فروردین‌ماه 1400، تعداد 3050فقره بازدید از واحدهای اقامتی اعم از هتل، اقامتگاه سنتی، مهمانپذیر، اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر و همچنین سفره‌خانه‌های سنتی، مجموعه‌های گردشگری و مناطق نمونه گردشگری انجام شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: در طی ایام نوروز 1400 از مجموع بازدیدهای انجام شده تعداد 88 مورد تذکر و اخطار به واحدهای گردشگری استان ارائه شد و تنها 2 مورد شکایت از گردشگران در خصوص خدمات‌رسانی دریافت، که به آن رسیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز