خبرگزاری کار ایران

حق گویان خبر داد:

اجرای هشت طرح فرهنگی در کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۹۷

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال گذشته هشت طرح فرهنگی در استان قزوین برای مددجویان این نهاد اجرا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر گفت: این 8 طرح بزرگ فرهنگی برای سنین و اقشار مختلف تحت پوشش این نهاد اجرا و برگزار شده تا بدینوسیله شاهد رشد فرهنگی مناسب در رده های مختلف سنی مددجویان قزوینی باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به مهم ترین طرح های اجرا شده در سال 99 اظهار داشت: یکی از اقدامات فرهنگی انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قزوین، اجرای طرح مبلغان سلامت است که در سال گذشته برای 5 هزار و 500 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان انجام شد.

این مسول افزود: طرح قرآن در منزل، طرح امداد یاران فرهنگی و طرح نشاط معنوی از دیگر طرح های بوده که در راستای رشد فرهنگی مددجویان قزوینی وبرای ۳۷۲ نفر از آنها اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اجرای جشنواره قرآنی باران وحی، برگزاری مسابقه ویژه روز دختر، برگزاری برنامه های فرهنگی و مسابقات در ایام ماه محرم و طرح یاس برای جامعه آماری ۶۰۰ نفر، دیگر طرح های اجرا شده در زمینه های فرهنگی توسط کمیته امدا قزوین است.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها محدود به این طرح ها نمی‌شود و در سال گذشته بسیاری از طرح های دیگر در این نهاد برای جامعه هدف اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز