خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

حمایت از 7 واحد صنعتی دانش‌بنیان در استان / واحدهای صنعتی مستعد اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۳۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال 99 از 7 واحد صنعتی مستعد دانش بنیان حمایت شد که 2 واحد صنعتی موفق به ثبت دانش بنیانی خود از مراجع ذیصلاح شدند.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل از حمایت 7 واحد صنعتی دانش‌بنیان طی سال 99 در استان خبر داد و گفت: واحدهای دانش بنیان به عنوان یک انتخاب راهبردی مهم جهت ورود به بازار جدید و کسب و کارهای نوین محسوب می شوند که باید تلاش شود زمینه حضور این نوع شرکت ها در عرصه تولید کشور تسهیل و ممکن شود.

وی ادامه داد: این شرکت ها با توجه به تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر می توانند علاوه بر تامین نیاز داخلی، بر افزایش صادرات و ارزآوری کشور نیز بیافزایند.

اهلی با اشاره به اینکه مشاوره دانش بنیان شدن نقش بسیار مهمی برای واحدهای صنعتی دارد، اذعان کرد: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه ای و بر اساس وظایف ذاتی خود، حمایت های متنوع و گوناگونی از صنایع کوچک دارد که حمایت از خدمات مشاوره ای برای دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی نیز از جمله این حمایت ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس این نوع حمایت، واحدهای صنعتی که موفق به اخذ و ثبت نشان دانش بنیانی شوند، توسط شرکت شهرک های صنعتی مورد حمایت مشاوره ای قرار می گیرند. 

اهلی ادامه داد: از جمله مزیت های دانش بنیان شدن، استفاده از تسهیلات کم بهره، معافیت مالیاتی و گمرکی برای این شرکت ها است که در این راستا حمایت از دانش بنیان شدن با جدیت هر چه تمامتر در دستور کار این شرکت در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نیز قرار گرفته است.

وی خواستار این مهم شد که واحدهای صنعتی که قابلیت تبدیل شدن به واحدهای صنعتی دانش بنیان را دارند نسبت به ثبت دانش بنیان شدن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز