خبرگزاری کار ایران

محمدی تاکید کرد:

ضرورت پرهیز شهروندان از ترددهای غیر ضروری در شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۰۹

مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه افراد از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: افراد برای دریافت مجوز کپسول اکسیژن جهت استفاده در منزل به مرکز شماره ۱۴ مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، مصطفی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با اشاره به شروع موج چهارم کروناویروس در استان زنجان، اظهار داشت: شهروندان به محض بروز علائم کرونا، ابتدا به نزدیکترین مرکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند، که در این راستا، ۲ مرکز ۱۶ ساعته جدید در بیمارستان‌های امام حسین زنجان و بیمارستان امید ابهر نیز راه‌اندازی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، ادامه داد: متخصصین داخلی و عفونی در مرکز شماره ۱۴ (شهرک کارمندان) زنجان، برای تعیین تکلیف نهایی بستری یا مراقبت سرپایی بیمارانی که در مراکز ۱۶ ساعته نتوانند این بیماران را تعیین تکلیف کنند، حضور دارند.

وی،  با بیان اینکه نقاهتگاهها آماده پذیرش بیماران با حال عمومی خوب برای گذراندن دوران قرنطینه هستند ، تصریح کرد: شهروندان در صورت شدید بودن علائم بیماری، بدون اتلاف وقت به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

محمدی، به شهروندان تاکید کرد: افراد برای حفظ سلامت خود و اطرافیان بیمار و نیز به دلایل غیر اورژانسی حتی‌الامکان در بیمارستان حضور پیدا نکنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، اضافه کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند با رعایت این فرایند بیماران براساس شدت ابتلا و وضعیت بیماری بهترین خدمت را دریافت خواهند کرد .

وی همچنین افزود: افراد برای دریافت مجوز کپسول اکسیژن جهت استفاده در منزل به مرکز شماره ۱۴ واقع در شهرک کارمندان زنجان مراجعه کنند.

 مدیر  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: در این شرایط بسیار سخت همچنان انتظار داریم مردم عزیز استان، مسافرت نروند، مسافر نپذیرند، از دورهمی ها، تجمعات، میهمانی‌ها و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و استفاده از ماسک را کاملا جدی بگیرند .

محمدی، در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت سئوال و نیاز به راهنمایی بیشتر با سامانه‌های ۳۳۰۱۹۰ و ۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز