خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس:

ادعای مطرح شده در خصوص مماشات با فرماندار یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کذب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۳۸

رئیس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای مطرح شده در یکی از سایت‌های خبری در خصوص محکومیت فرماندار یکی از شهرستان های جنوبی استان و مماشات دستگاه قضایی با وی گفت: مبنای خبر منتشر شده کذب و اطلاعات غیر کارشناسی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه پرونده مذکور در جریان رسیدگی است و از سوی شعبه مربوطه برای روزهای آتی وقت رسیدگی تعیین شده است، بیان داشت: همین امر از کذب بودن خبر مذکور و عدم اطلاع کافی و اِشراف حقوقی برخی افراد اظهار نظر کننده حکایت دارد.

وی با تأکید بر اینکه پیگرد قضایی نسبت به منتشر کنندگان این خبر در دستور کار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد:دستگاه قضایی همواره با استقلال رأی و تصمیم و به دور از هرگونه دیدگاه سیاسی به پرونده ها رسیدگی کرده و هیچگاه مرعوب هیچ فشار سیاسی، جناحی و رسانه ای نشده و نخواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با اشاره به اینکه در هیچ بخشی از خبر منتشر شده منبع قابل قبولی برای ادعاهای مطرح شده ذکر نشده است، گفت: انتشار این دسته از اخبار بی پایه در ایامی که دستگاه قضایی در برخورد قاطع با فساد یکه تاز میدان مبارزه با فساد است و عملکرد مناسبی را در حوزه های گوناگون از خود بر جای گذاشته نشان از عدم آگاهی‌های حقوقی و آشنایی با روند رسیدگی‌های قضایی برخی در جهت زیر سئوال بردن خدمات قوه قضاییه در دوران تحول قضایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز