خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبرداد:

خدمات رسانی 34 تیم امدادی هلال احمر به حادثه دیدگان نوروز 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۰۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از امدادرسانی تیم های جمعیت هلال احمر استان در قالب 34تیم به حادثه دیدگان نوروز 1400خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مختار سلحشور گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا  15 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان اجرا شد که31  مورد حادثه از طریق مرکز هماهنگی و کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر ثبت و جهت انجام عملیات امدادی به پایگاه های امدادونجات ارجاع داده شد.

وی اظهار کرد: در این مدت 15مورد حادثه جاده‌ای، 6 مورد حادثه شهری، 8 مورد خدمات حضوری و 2مورد حادثه کوهستان  به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر گزارش شده است.

مدیرعامل جعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه در این مأموریت‌ ها به 86 حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: 47نفر در حوادث جاده‌ای، 27 نفر حوادث شهری، 9  نفر در خدمات حضوری ، و 3 نفر در حوادث کوهستان از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره مند شده اند.

وی  عنوان کرد : در این مدت 21 نفر توسط نیروهای امدادی نجات یافته اند که 4 نفر بصورت سرپایی درمان و 17 نفر بوسیله آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند 

سلحشور ادامه داد: 96  نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 34  تیم به همراه 23 دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد : شهرستان های رودان، میناب و بندرعباس بیشترین وقوع حوادث طی این مدت را داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز