خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهریز خبر داد:

محدودیت‌های کرونایی در مهریز استان یزد اعمال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۰۷۴

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان مهریز از اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا زارع زاده در نشست اضطراری کرونا در فرمانداری مهریز گفت: با توجه به وضعیت فعلی و به دلیل اهمیت حفظ جان و سلامتی مردم، برخی از محدودیت‌ها مجددا در شهرستان مهریز اعمال خواهد شد.

 فرماندار مهریز افزود: با توجه به فعال بودن دوربین‌های نظارتی سطح شهر تمامی تردد‌ها از ساعت ده شب تا سه صبح کنترل و جریمه اعمال می‌شود.

وی افزود: همه نهاد‌ها، ادارات، دستگاه‌ها موظف به اجرا و نظارت بر رعایت پروتکل‌ها هستند و تمامی اصناف سطح شهر تا ساعت بیست و یک سی دقیقه مجاز به فعالیت هستند و بعد از آن تعطیل هستند.

زارع زاده اظهار داشت: برگزای هرگونه مراسم‌های تجمعی و عزاداری در آرامستان‌ها و دیگر اماکن سطح شهر ممنوع است.

وی همچنین بر پرهیز از برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان تاکید کرد.

زارع زاده گفت: تفرجگاه غربالبیز مهریز و کوهریگ مسدود و همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز در این نشست رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پوشیدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مهمترین راه مقابله با این ویروس برشمرد.

پورمازار با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا و ویروس جهش یافته افزود: در طی چند روز گذشته با افزایش سه برابری آمار ابتلا به کرونا مواجه هستیم و این زنگ خطر جدی محسوب می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز افزود: انتظار می‌رود مردم از شب نشینی‌های خانوادگی، تجمعات غیر ضرور و حضور در تجمعات و دورهمی و برگزاری مراسمات و سفر به مناطق ییلاقی شهرستان پرهیز کرده و رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی تلقی کنند.

وی با ابراز نگرانی از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و مسافرت‌های نوروزی شکل گرفته، افزود:افزایش مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان بالارفتن مبتلایان نشان می‌دهد که اگر دقت لازم صورت نگیرد خطر افزایش بیش از پیش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز